fbpx
vineri, 16 noiembrie, 2018

Etichetă: vacanță

sișilia

Cu juma’ de oră înainte să plecăm spre aeroport, încă munceam. Tu chiar crezi că peste cîteva ore vom fi în Sicilia, în vacanță?, am întrebat, neîncrezătoare. Nedormiți, epuizați de luni întregi de tras de noi, ne prăbușeam cîteva ore mai tîrziu în avion. În Catania era noapte deja cînd am aterizat și un vînt suspect de cald. Nu avuseserăm...

8 octombrie 2015

De cînd am ajuns în Cipru, plouă în fiecare zi. Ploi intempestive, calde, de vară, care vin peste orele fierbinți ale amiezii. Nu am fugit de ele în nicio zi. Ieri, singură pe o plajă mică, aproape de casă, am intrat în apă abia cînd a început să plouă. Apa e nefiresc de caldă, iar sub șfichiuitul ploii devine...

valizele

Urăsc să fac bagaje. Urăsc, urăsc, urăsc! Pe cît de tare îmi place să plec, pe atît de puțin să fac bagaje. Aș face orice numai să nu mă apuc de ele. De exemplu, acum scriu în loc să mă adun și să pun mîna și să împachetez. De ce nu există firme specializate în bagaje? Suni, le dai destinația,...

cîntec pentru o altfel de vară

Se stinge vara, ușurel. Ultimele două nopți m-am culcat, iar, afară pe terasă, în țîrîit lichid de greier, sub stele și o lună umflată ca o veste rea. Și a fost cald peste noapte, cald ca de miez de iulie, aproape că nu am avut nevoie să mă acopăr, dar dimineața, cînd zorile se crăpau rozaliu peste munte, cerul...

umbletul

Azi voi fi pe drum iarăși. De data asta pînă la Gărîna, iar cînd se va termina festivalul de jazz, la Timișoara și la Socolari, unde am privilegiul să fiu invitată să îmi lansez cartea, alături de Ana, de minunata Elisabeth Ochsenfeld. Mă gîndeam că anul ăsta am străbătut țara asta în lung și lat, am umblat fără răgaz, ah,...

30 aprilie 2015

Și s-a terminat. Scriu asta dintr-o cameră de hotel de unde se vede marea. Am stat în multe camere de hotel în ultima lună, dar asta e diferită. La fel cum va și următoarea, către care plec imediat, în pustiu. Aveam nevoie de asta, de un mic respiro înainte să mă întorc la cealaltă muncă, m-am obosit înfiorător. Dar mi-a...

nordul unui sud

Am revenit. Deși încă nu mi-am revenit. După doar o noapte și o dimineață dormite acasă încă nu știu unde sunt, dacă afară e frig sau cald, ce oră e și mai ales ce caut eu oriunde aș fi. E al naibii de simplu să te obișnuiești cu binele. Am capul plin de soare și priveliști. De cîteva ori m-am...

sfîrșitul vacanței

Dis-de-dimineață, cînd a sunat alarma, mi-a luat niște secunde lungi să înțeleg unde sunt, de ce se aude ciripit de păsări și nu foșnet de valuri, de ce trebuie să mă trezesc și mai ales că trebuie – ah, cît urăsc acest trebuie!- să mă duc la muncă. (cînd pe strada mea în fiecare zi e sîmbătă) Două săptămîni, deși...

dare de seamă și la bună vedere

Îmi propuneam aici, la sfîrșitul anului trecut, niște rezoluții pentru 2014. Am avut dreptate, 2014 is my bitch. E cel mai bun an, ever. Am depășit tot ce prevăzusem sau îmi dorisem, dar nu mi-am dat seama, prinsă fiind în vîltoarea lucrurilor, pînă acum cînd m-am așezat să fac bilanțul de juma de an. Așadar: - Am scos prima mea...

povești grecești

Cele mai frumoase vacanțe ale mele au fost alea în care am fost singură. Singură. Am împachetat și am plecat. Uneori aproape, alteori departe, pînă dincolo de ocean. În urmă cu 8 ani m-am înamorat de Grecia. Bine, mint. Cu 9, cînd un bărbat de care eram nespus de îndrăgostită a fugit cu mine pînă acolo, mi-a relevat-o scurt și...