despre sex și alți demoni

103

Iar am avut dreptate. Valurile pe care le-a făcut textul de ieri arată asta cu prisosință. Oamenii nu mai fac sex. Fie, dragoste, că suntem în postul Paștelui, deși Doamne-Doamne nu se supără, garantez, dacă ați descoperi că nu v-ați iubit din antediluvian și v-ați apuca tocmai acum în sfînta zi de miercuri și v-ați salva relația, redescoperindu-vă. Fiindcă se poate. Se poate să te îndrăgostești din nou de partenerul cu care nu ai mai împărțit perna, ci doar salariul. Cu care nu mai discuți, pe care nu îl mai cunoști. Pun pariu că dacă v-ați întîlni pe facebook, cu id-uri false, ați face pasiune unul pentru celălalt. Oamenii uită să fie prieteni, să comunice, să se uite unul în celălalt. După ani în care s-au tîrșit în relație devin doi străini perfecți, cel mai adesea. Dacă străinii ăia s-ar cunoaște din nou…

Dar mă iau cu dragostea și uit ce am vrut să zic despre sex. Am vrut să zic că e important, la năibuța. Când a zis Marin Preda că dacă dragoste nu e, nimic nu e, se referea și la tăvăleală, sunt precisă. Fiindcă astea vin la pachet. Dragostea nu se stă, se face, vorba ex-ului. Faci pe ea ceva de tovărășie, de prietenie, dacă așternutul rămîne intact seara cînd te culci, sau dacă sexul e prost și puțin. După o vreme, se duce totul naibii. În interior, mai ales. Oamenii se prăbușesc în ei dar nu dărîmă construcția și pe dinafară. Rămîn prizonieri în relații nefericite, devin frustrați și se otrăvesc pe ei și pe ceilalți. Copulatul rezolvă frustările. Orgasmul eliberează opioide bune în cap, care ne țin tineri, cu zîmbetul pe buze și sănătoși. Vreți rețeta tinereții? Sex de bună calitate!

Mai demult am văzut la televizor o emisiune foarte haioasă, se filma în state, unde cuplurile cu probleme sexuale asumate – și erau o grămadă, deși pun pariu că aia care nu recunosc sunt mult mai mulți – mergeau la sexolog și erau învățați să și le rezolve. Practic, nu teorie, că la aia ne pricepem cu toții. Îmi amintesc de un cuplu de negri, el se plîngea că doamna e de lemn, nu știe, nu vrea, nu poate, ea, că el nu e destul de romantic, ce altceva? Tehnic, doamna a fost învățată să facă amor oral, cu exemplificări pe dildo, cu practică și tot Dumnezeul, o savoare să vezi cum se îneca și scuipa, am rîs incredibil, iar domnul să pregătească cine romantice în speranța că toată practica aia îi va fi servit partenerei la ceva și o să primească și el desert. Am rîs, dar ce făceau ăia era o treabă serioasă și bună. Cîte dintre femeile care sunt nesatisfăcute de parteneri îl iau pe om și îi spun în față, c0aie, nu așa, nu îmi place, nu am avut niciodată orgasm. Uite, poate ar merge dacă ai face asta. Sau ailaltă. Și vezi că am și clitoris, prostule. Și să îi pună documentarul ăla de pe discavări unde orgasmul femeii e explicat cu lux de amănunte. Sau invers, cîți domni le-au spus cu frumosul tutelor de acasă ce și-ar dori și cum. Sexul bun nu se face azi cu un partener, mîine cu altul. Sexul bun e atunci cînd te cunoști și știi și poți.

Oamenii au percepții extrem de personale despre amorul fizic. Odată, o colegă de-a mea ne spunea uimită că ea nu înțelege cum adică să îți placă să faci sex oral, că e de acord că îl faci la schimb, dar să îți placă? Un coleg credea că se născuse cu un număr limitat de erecții și că fiecare erecție pierdută înseamnă că la un moment dat o să i se termine și el ce o să se facă? Altădată, o prietenă citise că femeile văd stele verzi cînd au orgasm și ne întreba pe celelalte dacă e adevărat, că ea nu văzuse stele verzi niciodată. Cînd eram în liceu, toată lumea credea că masturbatul e o boală care dă dependență și nu te mai poți lăsa niciodată. Și, desigur, că poți rămîn gravidă de la amorul bucal. Tot atunci citisem într-o revistă din aia pentru adolescenți, la poșta redacției, scrisoarea unei domnișoare care se iubise cu un cîine și spunea că a rămas gravidă, convinsă că va naște niște puppies drăgălași.

Sunt uimită să descopăr că și în zilele noastre, cu atîta pornografie explicită sau implicită, cu atîta informație la îndemînă, oamenii continuă să fie la fel de fruști în privința sexualității lor. Femeile încă sunt îngrozite că dacă își dezvăluie concupiscența, vor fi privite drepte muieri ușoare și vor rămîne nemăritate. În realitate, bărbații și-ar da ani din viață să pună mîna pe o doamnă cu luxura vie și asumată. Comentariile la texul de ieri sunt absolut savuroase, toate, însă două dintre ele m-au marcat. Le redau aici.

„Te inseli. Barbatii nu vor sex. Daca stii prea mult sex vor spune ca ai fost curva …ca daca ti-a placut vreodata sexul clar ai fost curva!! Daca nu le dai ..e ma rog cum ai spus tu … cu cirobite etc ..insa daca le dai de la inceput ..nu mai ajungi la statul de sotie ..pentru ca esti curva si ei nu vor asa ceva acasa pentru ca ce-o zice lumea…”

„Nu este vorba de unde știe lumea.. ci persoana în cauză cu care ajungi să faci sex o să spună că ești curvă, dacă vede că te descurci în pat și vrei.. și vrei și iar vrei! (intră la bănuieli)”

În acest caz, eu mă declar curvă și semnez anonim. Mai dă-mă-n dragostea mea!

Articolul anterioramor și șaorma
Articolul următormaster-planul meu
Click-ul pe care îl dați e fierăstrăul cu care faceți sternotomia mea. Îmi deschideți pieptul și umblați pe dinăuntru prin mine. Umblați ușor, rogu-vă, că mă doare. Nu atingeți, nu zgămîiați, nu etichetați. Nu parcați pe aortă, nu scuipați. Nu vă urcați încălțați cu cizmele pline de noroi. Mulțumesc.
Abonează-te
Notificare pentru
guest

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

103 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Cuvanta
12 martie 2014 09:56

Adica femeile care au spus ca le place au fost facute curve de barbatii lor, care prefera frigide, ca sa fie sigur ca femeia e doar a lor. Asa e la masculi, conteaza posesiunea, nu fericirea in cuplu (la unii, mai exact la cei din pricina carora femeile au ajuns sa gandeasca astfel).
Din punctul meu nu femeile sunt de vina ca au ajuns sa gandeasca astfel, ci tipii care prefera femeia-mama a copiilor lui, nu femeia-amazoana.

Alina
Alina
2 mai 2014 16:05
Reply to  Cuvanta

Of , of…E ffff important si sexul asta…dar daca practici toata kama sutra si apoi te scuipa si te njura, nu stiu cat ii mai arde unei femei de sex oral sau ce si mai doresc ei…mda , stiu sunt rea! :)De multe ori barbatii prefera sa caute in afara relatiei, decat sa se dedice partenerei, sa comunice cu ea!

Gogu
Gogu
23 iunie 2014 12:48
Reply to  Alina

Daca practici tot in pat si el se poarta rau cu tine ia-ti altul. Sincer sa spun esti libera sa faci ce vrei, dar daca nu exista respect invata sa spui „la revedere”. Eu sunt barbat si daca o femei ma satisface pe deplin primeste si ea acelasi lucru, e normal si firesc sa existe respect. Eu cred ca o femeie trebuie sa fie rafinata si in pat, iar barbatul trebuie sa fie viril si sa aibe incredere in fortele proprii si se naste o dragoste de nedescris, mai lasati va rog timiditatile si, vai eu nu sunt o curva… Citește mai mult

Ovana
Ovana
22 iunie 2014 15:36
Reply to  Cuvanta

Da,asa este prefera doamna frigida sotie……
. Si-o amanta focoasa,la care sa se planga de sotia frigida 🙂

Gogu
Gogu
23 iunie 2014 12:50
Reply to  Ovana

Ovana….poti fi amandoua 😛 Elibereaza-ti frustrarile si iubeste-l.

Marina
7 ianuarie 2020 10:03
Reply to  Cuvanta

Nu cred ca ai dreptate, nu conteaza „posesiunea” la barbati. Ma rog, cu siguranta exista si exceptii, insa nu trebuie sa generalizezi. Ambele tabere au partea lor de vina. Nu cred ca problemele de natura sexuala pot fi aratate cu degetul, deoarece niciodata nu va exista un singur vinovat (decat daca.. stiu eu, barbatul se castreaza de buna voie, fara motive medicale – cum a fost un caz acum cativa ani). In rest, in general, ambii parteneri sunt aproximativ la fel de vinovati atunci cand exista probleme de natura sexuala.

Kyoteea
12 martie 2014 10:08

idem!

cumandfornication
12 martie 2014 10:24

Am auzit de curand un banc: „LA RADIO EREVAN: SA TE INSORI CU O FEMEIE FRUMOASA, SAU CU UNA URATA? RASPUNS:PREFERI SA MANANCI O FELIE DE TORT CU TOATA LUMEA, SAU UN RAHAT SINGUR?” Eu pot sa spun ca prefer sa mananc o femeie de tort anytime. Am avut norocul sa intalnesc o femeie cu o sexualitate iesita din comun, cu o buna experienta la activ si nu am considerat-o niciodata curva….decat in dormitor ca parte a jocurilor erotice. Doresc tuturor barbatilor sa traiasca astfel de experiente. Mi-a placut la nebunie articolul tau si m-a distrat mult cum demontezi miturile… Citește mai mult

Minda Adrian
Minda Adrian
12 martie 2014 11:59

Foarte tare articolul asta despre demoni sexuali si culturali. As completa la cele scrise de voi, faptul ca sexul este inca tabu in cultura noastra, desii toti il practicam, nu toti vorbim despre asta. Vinovata este (in)cultura poporului nostru adanc inradacinata in genele responsabile socializarii. Personal iubesc sa fac dragoste cu sotia mea chiar si dupa 16 ani de casnicie, si pot spune ca niciodata nu m-am plictisit in dormitorul conjugal, niciodata nu (m-)am inselat, si i-am spus de oridecate ori am putut ca o iubesc si ii multumesc intotdeauna pentru cei trei copii minunati pe care mi i-a oferit,… Citește mai mult

Radu
Radu
12 martie 2014 17:05
Reply to  Minda Adrian

Prea mult spus ‘articol’.

Alina
Alina
2 mai 2014 16:07
Reply to  Minda Adrian

Asa e iubirea, respectul fac minuni!

Laura Muresanu
Laura Muresanu
12 martie 2014 12:11

„Femeile încă sunt îngrozite că dacă îşi dezvăluie concupiscenţa, vor fi privite drepte muieri uşoare şi vor rămîne nemăritate. ” Pai, ia sa vedem, si daca raman TOATE nemaritate, sa zicem asa, de dragul unui scenariu SF? Oare ce s-ar petrece atunci?! Am si io o idee putina, dar fixa – ca cea mai grea maladie a speciei ramane, no matter what, duamna prostie.

Adrian
Adrian
12 martie 2014 12:28

Eşti sigură că nu suferi de sindromul Tourette? 🙂

Elena
Elena
12 martie 2014 12:28

Daca nu iti place cum scrie domnisoara, de ce perseverezi in a-i citi articolele?

Anne
Anne
12 martie 2014 13:10

Excelente ambele articole, si cel de ieri, si cel de azi!
http://www.youtube.com/watch?v=KvCGzwCrjlw

Elena
Elena
12 martie 2014 13:20

azi ma marcheaza si pe mine, mai ales asta „nu mai ajungi la statul de sotie”.

iar asta imi place foarte mult, subscriu 🙂
„Sexul bun nu se face azi cu un partener, mîine cu altul. Sexul bun e atunci cînd te cunoşti şi ştii şi poţi.”

Mihai
Mihai
23 octombrie 2014 01:57
Reply to  Elena

Sint cazuri si cazuri, eu de exemplu, acum 3 ani si ceva in urma, am facut cunosctina cu o fata, asta a fost intr-o zi de Miercuri, 27 Iulie 2011, si Simbata 30 iulie noi am ajuns la pat. De atunci au trecut 3 ani si putin, si acum suntem sot si sotie, sintem fericiti! Ambii ne-am povestit aventurile sexuale, pot sa spun ca ea a avut mai multi parteneri decit eu partenere, si niciodata nu mi-am permis sa o numesc curva sau alte cuvinte…ce a avut inainte de a ma intilni, a avut, conteaza ce a avut de cind… Citește mai mult

Conteaza?
Conteaza?
12 martie 2014 14:27

Da

mihai brad
mihai brad
12 martie 2014 14:38

pt unii, sexul bun inseamna diversitate complexitate profunzime cunoastere si (re)cunoastere iubire explorare cristalizare frumos unduiri blandete atentie forta soapte ritm intuitie intoarcere la esenta reducere la esenta pasiune ardere uimire accelerare acceptare asumare punti constructie spirala evolutie bucurie si as mai spune – excitant ce am scris/trait, iau o pauza – sublimare

mihai brad
mihai brad
12 martie 2014 14:40
Reply to  mihai brad

… recitind, mi se pare reductionist(funny me, i know, i know)

Lucia
12 martie 2014 15:41

Marin Preda a zis şi că viaţa nu e viaţă fără un pahar şi un cur cald de femeie alături.
Ideea e că ai mare dreptate. Şi cu importanţa sexului şi cu atenţia acordată partenerului şi ţie însăţi şi mai ales cu prizonieratul în relaţii nefericite şi reci. Nici nu-ţi închipui câţi se complac în situaţia asta.

curly
curly
13 martie 2014 10:55
Reply to  Lucia

@LUCIA&PETRONELA: la aia cu paharul si curul feminine termic, o cred. aialalta, din textul Petronelei, zigur nu e a lui Marin Preda. cita si el. din apostolul Pavel in Epistola catre Corinteni

Alex
Alex
12 martie 2014 15:44

Doamna mea, nu stiu cine esti dar imi place al dracului de mult cum le spui. Bravo

Anne
Anne
12 martie 2014 16:27

🙂 Si eu m-am casatorit (a doua oara) cu cel cu care mi-am tras-o cel mai bine. Prima oara am dat-o in bara tocmai fiindca la momentul acela am considerat ca sexul nu e important intr-o casnicie. Silly me

Cristina
Cristina
13 martie 2014 16:13
Reply to  Anne

Da, și eu tot a doua oară (Am și uitat că am mai fost căsătorită o dată:)) )

petro
petro
15 martie 2014 02:34
Reply to  Cristina

:):)

cat
cat
4 iunie 2015 16:38
Reply to  Anne

si eu!

victoria
victoria
12 martie 2014 17:25

…nu reinventam roata. subiectul e tavalit mai bine sau mai rau de specialisti, profesionisti, de priceputi si nechemati. e un subiect, si, trebuie sa te felicit Petronela, care aduce rating. e un subiect pe care il putem trata vulgar, in sensul de comun, banal, il putem trata ironic, il putem trata abject si il putem si rata. a vorbi despre sex… ca si despre fotbal… multi se pricep. as fi dorit sa vad ca cineva trimite la partea carteziana a subiectului, expunerea metodologica. nu vorbeste nimeni despre hormoni, testosteron, estrogen, progesteron, despre gene. nu vorbeste nimeni despre neputinte fiziologice, vulvovaginite… Citește mai mult

sinziana
4 iunie 2015 19:48
Reply to  victoria

Eu aş fi curioasă de procentele alea într-un studiu care să vizeze populaţia română… Tare am o bănuială că nu ar mai arăta tocmai aşa. Chiar trăim într-o societate în care sexul e încă un subiect tabu şi, mai mult decît atât, e condiţionat strict de RUŞINE şi VINOVĂŢIE. Şi cu astea două… nu prea iese treaba bună în dormitor. Şi ce lipseşte acolo, refulează în tot soiul de dramolete emoţionale şi, în cele din urmă, în corodarea relaţiei dintre soţi. Sexul NU e tot, desigur; dar E o rotiţă fără de care mecanismul relaţiei armonioase nu prea are cum… Citește mai mult

Roxana
Roxana
12 martie 2014 17:31

Foarte bine spus !

Madalina
Madalina
12 martie 2014 18:04

I love you! :* And you know it!

victoria
victoria
12 martie 2014 20:27

…tot cu relaxare am completat si eu ca sa nu ramina o parte din ce ai scris ciobita. si asta, evident, pina se rezerva intilnirea cu specialistul. cind un text da informatii, al tau da, multe, interesante, ar trebui sa tinda a fi exhaustiv. cum ai studiat sociologia cred ca intelegi notiunea de deontologie a informatiei, caci despre asta e vorba. cit despre umor, e acolo sub forma lui neagra, caustica si e ok. daca il vrei in forma terapeutica ar trebui sa-l transformi in umor de observatie, fara interventie. polemica e si ea un fel de sex, fiecare cistigam… Citește mai mult

Gabi
Gabi
22 iunie 2014 14:16
Reply to  victoria

cred ca este o exagerare sa ceri deontologie de la o postare de blog. nu este vorba despre un text stiinific, nu porneste de la vreo ipoteza si nu isi propune sa demonstreze nimic.

Valentin
Valentin
25 aprilie 2016 01:32
Reply to  victoria

Alooo! Cuvantul focus nu exista in limba romana.

Rzone
Rzone
12 martie 2014 21:35

Daca e vreunu (una) care vede stele verzi in momentul acela inaltator, ar trebui sa explice si la restul cum se face. Eu unul, as fi curios. Insa cu poza prim-plan la momentul respectiv, pentru veridicitate.

Ovana
Ovana
22 iunie 2014 15:45
Reply to  Rzone

Sorry,la momentul ala chiar nu-mi ardea de poze….:)
Dar serios vorbind……
Chiar am vazut stele verzi,din pacate doar o singura data….:((

BEBINA
BEBINA
13 martie 2014 01:48

genial

Gicutul
Gicutul
13 martie 2014 11:24

intr-o societate involuata ca a noastra, ramasa la nivelul oamenilor de grota, n-ai cum sa astepti mentalitati moderne sau macar firesti, de bun simt., intr-o chestiune atat de delicata si considerata de milenii un tabu. Sa nu uitam ca nu demult sarmanele fete erau date spre maritis de catre parinti, de cele mai multe ori unor berbanti trecuti de-a doua tinerete…Nu le intreba nimeni daca l-ar placea si cum le-ar placea. Sexul era considerat ceva rusinos, ca un accident din pacate inevitabil pentru a avea urmasi, o anomalie intr-o lume puritana si ipocrita…si atat…Ce orgasm ? Ce vibratie comuna ?… Citește mai mult

Gabi
Gabi
22 iunie 2014 14:20
Reply to  Gicutul

Tot ceea ce tine de instinctul de posesiune si perpetuare a speciei este ata de adanc instinctual, incat oricat de tare o dai cu civilizatia si cultura, lucrurile doar aparent se schimba si se sublimeaza. Barbatul INTOTDEAUNA va dori ca femeia sa fie A LUI si DOAR a lui, placerea ei vine pe locul doi. Placerea lui este cea care duce la perpetuarea rasei, la fel si siguranta ca urmasii sunt AI LUI. Acestea sunt atat de adanc intiparite in genele noastre, incat restul e doar dantela pe margine.

Ovana
Ovana
22 iunie 2014 15:49
Reply to  Gicutul

Te-ai gandit vreodata ca poate urmasii erau doar in curtea sotului ……. nu si personali ai sotului trecut de prima tinerete :))

victoria
victoria
13 martie 2014 17:08

exact, gicule. mai mult decit bine surprins. tablou complet. conditionare sociala. apa calda sa poti sa-ti faci higiena dupa un act sexual, nu, sarcina de tinerete si, eventual, in afara de casatorie, rau vazuta de familie si societate. pe de alta parte femeile erau chemate sa inmulteasca septelul, controlate ca vacile pentru depistaj de sarcini, de catre partid. exemplu: cadrele didactice femei erau obligate sa se prezinte la un control trimestrial de depistaj. neprezenta la control era anchetata de un securist si nu de un militian. avorturile pedepsite cu inchisoare, avorturi riscante in conditii misere care au costat viata mamelor… Citește mai mult

Ovana
Ovana
22 iunie 2014 15:54
Reply to  victoria

Stiu aceste realitati doar cei care le-au trait …….
Ceilalti le asculta( daca le spune cineva) ca si cand ar asculta povesti nemuritoare,
nu pot realiza ca generatia 60-70 le-a trait pe viu,si cu teama si frica,frica,FRICA…..

sonia
sonia
13 martie 2014 17:32

as da orice sa pot schimba tineretea mea asa dupa cum foarte bine au descris-0 victoria si gicutul pe o noua tinerete, eliberata, cel putin incomparabila cu cea de odinioara. si, ma bucur pentru fetele mele care au primit o alta educatie in privinta vietii sexuale. nu numai de la mine dar in general, informatia este alta si circula altfel, orizonturile s-au mai deschis. noi nu aveam internet, mame sau tati care sa ne dea un indiciu, scoala care sa dedice ore pentru acest aspect, carti, eventual dar pe sub mina. o sansa ca traiam in grupuri de prieteni si… Citește mai mult

Yvana
Yvana
13 martie 2014 17:50

as da like, dar n-am buton 😉

hazexofilu
hazexofilu
14 martie 2014 10:54

Cu părere de rău, trebuie să recunosc faptul că și în domeniul sexului, ca și în toate celelalte domenii ale vieții, atât bărbații, cât și femeile sunt în medie proști. Asta dacă nu sunt foarte proști. Sau și mai grav dacă nu, sunt răi. Pe de altă parte, interesantă și haioasă punerea în cuvinte de mai sus. Subiectul este foarte vast și datorită mulțimii de puncte de vedere nu se va ajunge niciodată la o linie de conduită comun acceptată. Nici măcar în domeniul scrierilor despre sex, darămite în practicarea, recunoașterea, acceptarea, povestirea, studierea, predarea, etc… sexului. Cu asta gata,… Citește mai mult

Bubulica
Bubulica
16 martie 2014 18:46

Am cateva comentarii de facut: 1. Nu e vorba ca ‘daca faci sex esti curva’ nu e bine gandit. Si eu am zis ca am intalnit barbati care zic cu putina rautate ‘ce-ti mai place si tieeee….’. La momentul respectiv am zambit si eu rautacios, draconic chiar….. in ideea ca si lui i-a placut ca mie imi place……Dar cred ca la un moment dat o poti gandi si ca o anumita ‘atentionare’ din partea respectivului, ca si cand ….’nu mi-as lua una ca tine’. Oricum…vreau sa ma intelegeti ca nu mi-as lua unul din ala. E clar ca are conceptia… Citește mai mult

Delia S
Delia S
22 iunie 2014 13:54
Reply to  Bubulica

Tin si eu sa punctez, cum a mai spus cineva printre primele comentarii, ca problema e ca multi barbati, mai ales la noi, vor sa aiba o relatie si sa se casatoreasca cu ‘femeia mama a copiilor lor’, nu ‘femeia-amazoana’. Articolul le zice bine, se incepe cu femeia care trebuie sa se gandeasca activ la acest aspect..pana la urma, asa ii triezi, tot raul spre bine..dar tot ramai cu un gust amar gandindu-te la multi baieti, altfel f ok, care sunt intimidati de sexualitatea ta si/sau se hotarasc sa nu te cunoasca mai bine pt ca esti buna la pat..

Mihaela
Mihaela
18 martie 2014 01:44

Nu exista sa nu fac sex. Nu ma intereseaza daca barbatul ma considera curva. Nici macar nu stiu ce presupune cuvantul sau daca mi-ar displacea eticheta. Presupun ca ma lasa rece. Mi-e mai multa teama de maritis decat de lipsa lui, oricum…asa ca daca ma vede o curva imi face, poate, un favor. Dar nu intalnesc astfel de barbati…Barbatii apreciaza o femeie stapana pe sexualitatea ei. Ori ma insel eu si ei sunt actori minunati…Who gives a shit anyway, pe la 70 de ani vreau sa povestesc cui ma asculta despre picanteriile traite !

Ovana
Ovana
22 iunie 2014 15:58
Reply to  Mihaela

Super,esti o femeie adevarata !!!!!!
De ce nu si la 80???? Ti-e teama ca o sa uiti detalii 🙂

Stefana
Stefana
26 martie 2014 09:27

http://www.youtube.com/watch?v=X3GPMC_U44s
Cu dedicatie pentru tine, pentru mine, pentru toate femeile vii carora le place sexul (chiar si cel oral) si care considera ca nimic nu e mai purificator si mai minunat decat ranjetul de dupa, cand nu te mai poti abtine si just glow….Cheers! For AFTERGLOW!

Stefana
Stefana
26 martie 2014 09:31

PS. Eu am vazut stele negre. Se pune?

Rzone
Rzone
26 martie 2014 10:40
Reply to  Stefana

:)))
Cred ca expresia era „am vazut negru”
Uite ca in timpul sexului se mai descopera cite o gaura neagra, si alte fenomene nemaivazute de om.

Rzone
Rzone
26 martie 2014 12:04
Reply to  Petronela

Stiu, da mi s-au parut ciudata culoarea stelelor. Ma gindeam ca poate s-a intrerupt curentu. Sau poate dupa orgasm i-a mai facut ceva si s-au innegrit deodata…stelele. Sforaiala de dupa sau cine stie. Crezi ca stie ca orgasmul ei a ajuns subiect de dezbatere? 🙂

Rzone
Rzone
26 martie 2014 12:06
Reply to  Rzone

Si am scris si aurea din viteza. Sau emotie. Pentru ca nu pot edita o sa ramin in posteritate cu acordul cu s-au.

John Locke
John Locke
28 martie 2014 18:55

Nu stiu ce determina ipocrizia sau excesul de pudoare al femeii insa sunt sigur ca in ce-o priveste pe nevasta-mea , e cauza nefericirii mele.

AlinaR.
AlinaR.
29 martie 2014 02:05

Draga mea, am ajuns sa citesc al tau blog de la sotul meu. Minunat. A face sex, oral, anal etc . mirific prefer sa fac pe ” curva in pat ” asa am o viata mai buna, zambesc mai mult si nu imbatranes ….cu un pahar de vin bun. Cand te saturi de el adica sot, amant treci la ” jucarii” ca sunt sexy shopurii cacalau maria ta. Vorbeam mai ieri cu ale mele colege de munca de exercitiile di Kegel …ziceam ca vreau sa ‘mi cumpar bilutele … au ramas cu guriile cascate si ma priveau suspecte. 2divortate, 1… Citește mai mult

Ildi
Ildi
31 martie 2014 17:56

desi am crescut intr-o familie semi pudica trebuie sa recunosc ca am inceput lecturarea erotica destul de devreme, am inceput cu Sade si Appolinaire si abia spre sfarsit am trecut (fara sa imi fie rusine) si pe la Sandra Brown (pana nu citesc nu imi permit si o parere). Am trecut prin foarte multe experiente, unele ciudate altele simpatice sau chiar hilare dar cea mai dura lectie de viata am avut-o acum vreo 2 luni. Am invatat ca din falsa pudoarie pe care o afisam fata de iubitul/sotul putem pierde tot. Sunt inca prea tanara sa imi permit sa dau… Citește mai mult

Mircea
Mircea
30 aprilie 2014 16:50

In toate cred ca trebuie masura inclusiv in sex si nu cred ca in virtutiile exagerate de sexologii de astazi in detrimentul celor de acum 10-20 ani a sexului in sanatatea omului ,fizica si pshica .Sunt studii stiintifice serioase si cazuri practice concrete (de ex o prostituata care face sex des ar trebui sa fie f sanatosa pshic si fizic dar ajung epava dupa ani de excese) care arata ca sexul peste o anumita limita devine nociv pe termen lung pt sanatatea fizica si pshica a omului.Mai jos am sa postez o conferinta si o carte cu studii despre asta.Vreau… Citește mai mult

Florin
Florin
22 iunie 2014 18:56
Reply to  Mircea

Mai Mircea, una e sa faci sex cu iubita/sotia dimineata seara sau noaptea ca iti vine chef sau sa mai faci cateodata si o noapte alba, numai de sex ca sunteti amandoi foarte excitati si alta e discutia despre o prostituata care face sex la fiecare ora cu cate unu sau are 10 parteneri intr-o noapte ca sa castige un ban. In primul rand discutia de aici e cum il faci nu cat de mult, adica daca ea vrea un 69 nu o consider curva si in acelasi timp un 69 nu duce la dereglari mintale sau ce zici tu… Citește mai mult

anonim
anonim
22 iunie 2014 12:02

Era prin liceu o vorba: femeia adevarata trebuie sa fie gospodina in bucatarie, doamna in salon si curva in dormitor. Orice barbat sanatos la cap ar trebui sa vrea asa ceva. Sa o scuipi ca e curva dar sa tebplangi cave scandura cand nu e lipsa… trebuie sa fii idiot. Sa vrei sa fii primul si doar tu….no comment. Desi sotia mea se cam incadreaza in articolul de ieri, nu incetez sa sper ca nu voi ajunge sa platesc tribut adevaratelor curve…

clara
clara
21 ianuarie 2015 01:10
Reply to  anonim

Sotului meu ii place sa fiu curva in bucatarie, curva in salon si curva in dormitor. 🙂

Ana
Ana
22 iunie 2014 12:23

E trist daca AP si alaptatul te impiedica sa faci sex.. mai rau sa dai vina pe „ele”, sa dai vina pe copil ca nu mai faci sex. Eu cred ca lucruriile in cuplu se schmba din pricina evenimentelor care au loc in viata iar ele nu sunt deloc comform asteptariilor. Important e sa fie discutate sa se ajunga la calea de mijloc. Sexul nebun si salbatic nu se face doar in dormitor 😛 Totusi am oarecare tristete sa citesc ca exista barbati care considera femeia de langa ei „curva” daca face ceva mai „murdar”. Da, reindrogostirea e posibila si… Citește mai mult

Florin
Florin
22 iunie 2014 12:33

Nu stiu domle cum sunt altii…de fapt am auzit cazuri cu tot felul de ciudati, de ex cu barbati carora le era scarba sa ii faca femeii unele chestii samd dar asta cu e curva daca stie sau ii place prea mult sexul…Adica unde mai e farmecul daca tot incepi cu alta si cu alta si nu ajungi sa o cunosti si sa fie totul maxim de misto , inclusiv sexul, sau cum sa iti doresti o femeie cu care traiesti zi de zi si sa nu faci tot ce iti trece tie sau ei prin cap si sa te… Citește mai mult

Ioan
Ioan
22 iunie 2014 13:12

Te stiu si eu ca dealtfel multa lume din Bv. draga Petronela. Nu ma surprinde ce scri… si-mi place tare mult, ca spui direct si sincer, lucruri la cere ne gindim cu totii. Vrem sa le simtim, ne place, le cautam si le traim mai mult sau mai putin intens.. sa zicem. Daca avem curajul sa o recunoastem nu ne este teama ca sintem condamnati daca le exprimam, constatam ca si ceilalti simt la fel. Sint sentimente, senzatii general umane… chiar daca numai o parte dintre noi avem curajul, sa o spunem dorim si chiar le traim. Cum a devinit… Citește mai mult

Anonim
Anonim
22 iunie 2014 14:20

Mircea..cati ani ai? Compari o prostituata cu o femeie intr-o relatie..? Mai ai de mancat ceva mamaliga pana sa intelegi ceva din viata. Oricum succes si felicitari Petronela. Am savurat fiecare cuvant citit!

Mihaela
Mihaela
22 iunie 2014 16:04

am ras de m-am prapadit¡ chiar ma binedispun articolele tale¡

Cristina
Cristina
22 iunie 2014 22:53
Felicia
Felicia
23 iunie 2014 02:33

E bine sa-l mai cititi si pe Freud(in special pudibonzii)….ca sa intelegeti de ce sexul este cel mai important lucru in viata,care ne definitiveaza ca oameni si personalitati inca de cand ne nastem !

Radu
Radu
23 iunie 2014 15:29
Reply to  Felicia

Draga mea, in caz ca nu stiai Freud, desi este parintele psihanalizei a fost de mult scos din carti, tocmai pentru privirile unilateral sexuale. Si pe buna dreaptate. Nimeni nu spune ca sexul nu este EXTREM de important intr-o relatie, dar de aici pana la a explica totul prin intermediul lui este o mare diferenta. Sa nu cadem in pacatul lui Gross si nici in ezoterismul lui Uspensky. Hai sa ne pastram o linie de mijloc si sa ramanem la stadiu de daca stii ce, cum si cand sa faci, o relatie devine extraordinar de stabila. Sau mai altfel spus… Citește mai mult

Radu
Radu
23 iunie 2014 15:33
Reply to  Felicia

P.S. ne defineste nu ne definitiveaza … Funny ideea though 🙂

carpe diem
carpe diem
24 iunie 2014 10:46

STRES POSTTRAUMATIC September 8, 2013 at 1:39pm Citeam un articol despre asta, il citeam cu interes pentru ca se trata SINDROMUL NU, atat de des intalnit in Romania. Am zambit in coltul gurii si m-am uitat pierdut in fumul de tigara, afara, pe fereastra. Am vazut, lume grabita, lume linistita, cupluri distante, cupluri indragostite. Un contrast imens intre trecatoarele garbovite de greutatea sacoselor de la piata si cuplurile ce mergeau linistite, de mana, prividu-se adesea. Am zambit din nou si mi-a venit in minte ,,stresul postraumatic”, dar nu cel din cartile de specialitate care trateaza dereglarile mintii ca urmare a… Citește mai mult

Vecinu' de la țară
Vecinu' de la țară
26 decembrie 2015 14:15
Reply to  carpe diem

Un caz mai rar, în care unul din comentarii este mai bun și mai bine scris decât articolul in sine.

May
May
2 ianuarie 2016 18:15
Reply to  carpe diem

Care e felul ala unic in care se manifesta criza de 40?

Mihaela
Mihaela
2 iunie 2015 18:13

Sotul meu mi-a spus ca dragostea mai si creste…Eu am ras! Dupa 10 ani, ne iubim,radem,iar sexul e din ce in ce mai bun. In mod sigur nu ne plictisim…Azi am fost la coafor…maine revine din deplasare!!

Ioana
Ioana
4 iunie 2015 12:28

Ce ai scris tu in articolul asta ar trebui sa se predea in scoli. Ideile preconcepute apar de timpuriu din pacate.
anyway, good job! sper sa fim din ce in ce mai multi oameni care sa gandeasca asa!

shase66
shase66
5 iunie 2015 06:57

Prefer sa ma doara capu'(interpretabil) dupa o noapte in care femeia nu ma lasa sa dorm decat sa nu ma doara nimic pentru ca am dormit linistit !!! 🙂

Mihai
Mihai
5 iunie 2015 10:26

Eu am asemanat de multe ori sexul cu mancatul.tot o nevoie fiziologica e . si am incercat sa-i explic ca desi ciorba zilnica e foarte buna , din cand in cand am nevoie si de o friptura in sange , ca altfel nu ma simt satul…. mama ei i-a bagat in cap de mica ca femeile care simt placere cand fac sex sunt curve…vai , cat am muncit , cate nopti nedormite de discutii , ca sa-i scot prostiile alea din cap… dupa 15 ani de casnicie , cred ca sexul e mai bun ca in primii ani. fuarte tare… Citește mai mult

Mihai
Mihai
5 iunie 2015 10:27
Reply to  Mihai

Petra ,nu poti sa faci ceva sa putem edita comentariile ,uite cat sunt de bou am pus virgula intre subiect si predicat :)))

Mihail
Mihail
5 iunie 2015 12:53

Toti suntem curve. Ne place sexul cam de cand l-am descoperit. Eu din ultimele relatii am invatat urmatorul lucru: trebuie sa faci tot posibilul sa iti futi femeia bine. O sa uite multe alte neajunsuri. Si culmea e ca nici nu e asa de greu. Trebuie doar sa vrei sa faci asta si sa ai grosimea, lungimea si rezistenta necesara:)) Glumesc. Spunand adevarul. In gluma. Toti trecem prin relatii care nu ne implinesc sexual. Important e sa TRECEM prin ele si sa nu ramanem.

Studio Galati
11 ianuarie 2016 15:36

Foarte tare, articolul! La romani inca mai exista , mentalitate de evul mediu, cel putin la unii. Dar usor, usor ne emancipam „noi”. Asta, cum ca daca femeia, se pricepe la prea multe, in materie de sex, e curva, mi se pare exagerat.
Femeia trebuie sa fie, cum se mai zice, pe la noi: doamna pe strada, gospodina in bucatarie, amanta-n pat! Daca indeplineste aceste conditii, e femeia perfecta, iar partenerul acesteia o adora! Restul e…., poveste!

Andrei
25 aprilie 2016 13:46
Reply to  Studio Galati

Bine zis, este o vorba din popor atat de veche, insa la fel de adevarata indiferent de perioada in care traim,