ce vor femeile

74

Bărbații trăiesc colportînd mituri despre femei. Sunt cu toții convinși că trăim reale sentimente ca teama de abandon, grija de a rămîne nemăritate, frica perpetuă ca atunci cînd pleacă de lîngă noi se duc la alta… În realitate, toată psihanaliza asta prinsă din zbor din filme americane proaste nu are nici o legătură cu ceea ce suntem. Structural, organic, suntem mai puternice decît ei. Ceea ce confundă ei cu teama de abandon și alte angoase asemenea, este aplecarea noastră către afectivitate, sensibilitatea noastră, nevoia noastră de tandrețe si de atenție. Pe scurt, avem nevoie să fim pupate în cur, domnilor, altfel relația de reciprocitate se anulează de la sine. Carevasăzică nu veți primi înapoi ceea ce va doriți de la noi. Și, ah, oh, vă doriți multe.

It’s all about PR. Nicio femeie normală la cap nu o să vă zică nimic dacă, în loc să anunțați implacabil „în weekend plec cu băieții pe munte” (propoziție care ascunde în însăși irecuzabilitatea ei adevărul că domnul a hotărît de unul singur că orice s-ar întîmpla și orice ai avea de zis, el are oricum programul făcut și asta e), deci, dacă în loc de asta ar fi spus : „iubito, prietenii mei pleacă pe munte în weekend, toți merg fără muieri dar eu le-am spus că eu nu merg decît dacă vii și tu”, lucrurile s-ar schimba radical. Femeia s-ar simți imediat vinovată și într-un final sentimentul de culpabilitate ar fi atît de adînc încît ar sfîrși prin a vă implora să vă duceți, evident, singur, că doar nu vrea să pară singura scorpie din grup, intolerantă și rea, genul care lasă urme de șlap pe spatele bărbatului din dotare. Și uite așa, evitați criza, scăpați și cu plecatul și lăsați acasă și femeia mulțumită și fericită, că uite ce mă iubește al meu, era gata să renunțe la un weekend cu băieții pentru mine. Iar exemplul se poate extinde și aplica pentru orice altceva vă trece vouă prin cap. Tot ce trebuie să faceți e să știți să puneți problema, să o lingușiți apoi pe doamna, că v-a fost tare greu fără ea, așa de dor că ați fi sunat-o non-stop dacă ați fi avut semnal, și evident, să exemplificați ulterior printr-un sex ireproșabil. Nicio altă metodă nu merge. Nu vă așteptați să rezoneze la argumente, femeia nu e deloc vulnerabilă la o argumentație atent și corect construită, oricît de deșteaptă și obiectivă este în orice alte situații. O mie de cuvinte îngrijit alese nu fac cît o partidă de sex impecabil la timpul ei și cîteva lingușeli iscusite. Și totul e posibil apoi. O mie de orizonturi vi se deschid. Plus că nimic nu se compară cu zîmbetul satisfăcut al femeii iubite, care i se va amesteca pe chip cu un sentiment de culpabilitate la gîndul că v-ați putut fi închipui ca este atît de egoistă și nasoală încît să se supere că vreți să faceți de unul singur ceva ce e important pentru voi!?

Abonează-te
Notificare pentru
guest

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

74 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Tudor
Tudor
12 noiembrie 2013 12:17

Petroneloo, de fapt tie iti lipseste si vrei un …, pentru ca cu astfel de platitudini in care barbatul e doar papagalul, yesman -ul tau n-o sa primesti niciodata acolo pupat ! Mana pe carte, muuulte carti , ca altfel e prea evident ca sunteti doar niste proaste feministe care faceti pe desteptele si cu care n-ai alte subiecte de discutie si d-aia ajungi dracului sa fugi la munte cu baietii sa mai discuti o carte, un film, o muzica, un concert, o politica, o istorie…

Mario
Mario
13 septembrie 2014 11:23
Reply to  Tudor

In primul rand, cand esti la cineva acasa nu ii vorbesti urat,si aici esti in ograda la Petronela.In al doilea rand nu stiu ce fel de experiente personale ai tu dar nu toate femeile sunt asa cum le descri tu. In al treilea si ultimul rand pot sa zic ca ma mandresc cu o relatie deschisa in care vorbim si ne sfatuim impreuna fara sa fie nevoie sa ne pupam in fund. Dar cate o partida bina de sex si niste vorbe dulci sunt binevenite intotdeauna….

Mihaela
Mihaela
28 februarie 2015 19:15
Reply to  Tudor

Tudor, nu toate femeile sunt feministe. Si nu toate feministele sunt proaste. Nu toti barbatii sunt prosti. Tu esti.

Mihaela
Mihaela
24 iunie 2015 10:58
Reply to  Petronela

De obicei nu imi place sa spun lucruri urate despre nimeni…dar atunci nu m-am putut abtine…:-D:-D:-D

mag
mag
12 noiembrie 2013 12:40

era o vorba veche: la barbati,dragostea trece prin stomac, la femei prin urechi 🙂

Radu
12 noiembrie 2013 13:07

@Tudor, Scumpete, puisor, maca-te-ar taica, ti-ai si gasit cui sa-i spui sa mai citeasca. Pe bune mi-a smuls un zimbet in coltul din stanga jos al gurii afirmatia ta. Oricum, subiectul nu este imposibilitatea ta de a rationa sau lipsa unui limbaj cat de cat uman, si nici cat de putin ai inteles din postul de mai sus. Ca sfat, pe viitor, daca nu intelegi ceva, mai citeste o data si inca o data, si tot asa pana cand vei pricepe exact despre ce e vorba. Si daca to mai crezi ca ai ceva de spus, chiar te rog sa… Citește mai mult

codrut
codrut
12 noiembrie 2013 16:40

Este minunat ceea ce scrii…plin de esenta..pentru cei ce inteleg ceva din ceea ce ai de spus. In rest…continua ceea ce faci pt ca o faci foarte bine 😉

Paciu
Paciu
12 noiembrie 2013 20:13

M-am hotarat demult sa nu mai comentez/ postez nimic in spatiul virtual. Deoarece , aproape intotdeauna, avem de-a face cu o betie de cuvinte si cu forme fara fond. Nu te cunosc. Cuvintele de multe ori ascund nazuintele, fanteziile ori frustrarile celui care le rosteste. Uneori se cocheteaza si cu literatura, iar talentele sunt extrem de rare. In cazul in care intr-adevar crezi ceea ce rostesti aici, si nu este cumva vreo alta forma de a te ascunde in spatele cuvintelor (de multe ori postarile se fac din plictis sau chiar cu puterea destainurii) atunci fac o remarca trista: prezinti… Citește mai mult

Petre
Petre
16 februarie 2015 01:43
Reply to  Paciu

amin !

Paciu
Paciu
12 noiembrie 2013 20:24

„Iar daca este asa, toate afirmatiile prin care creionezi femeia moderna si sigura pe sine nu ascunde”..mea culpa, am facut un dezacord…

Jack Mehoff
Jack Mehoff
12 noiembrie 2013 20:41

toata retorica asta amazoana cu iz de monologurile vaginului e misto de pus pe blog de postat pe facebook si cam atat…realitatea e ceva mai complexa decat ce insiri matale aici

C Tudor
C Tudor
12 noiembrie 2013 20:55

Te bazezi pe cerintele tale si pe experienta ta de viata generalizand asupra intregului glob sa intaleg . Nu toti reactionam asa si nu toata femeile gandesc ca si tine , cel putin din experienta mea si din ce relatari am citit ale unor femei puternice si nicidecum instabile emotional .

curly
curly
14 noiembrie 2013 11:08
Reply to 

e ca si in cazul filmelor lui Rodriguez – toate au note slabe pe imdb din cauza ca n-au inteles poanta. dar tocmai asta e misto: ca nu inteleg toti, e ok asa 🙂

TM
TM
12 noiembrie 2013 22:01

Da’ chiar asa….cata lipsa de umor la domnii astia. Interesante reactiile aproape agresive. Si diminutivele – uah, ce reactii poti provoca in momentul in care zgarii un pic suprafata portretului femeii ideale…inteleapta, tacuta, puternica – care plange noaptea in perna si dimineata asterne tacuta si incercanata micul dejun. Pe care sa n-o pupe nime’ in cur, ca are si ea demnitatea ei.
Mai baieti, mergeti mai bine la munte.

roxana
roxana
12 noiembrie 2013 22:48

nu stiu altii cum sunt,dar realitatea mea actuala este asta:sotul meu ma intreaba daca il las cu baietii sau daca poate sa-si cumpere boxe scumpe si de cele mai multe ori nu-i problema(in prima instanta raspunsul meu poate fi negativ,dar ma lasa in pace si dupa 5 minute revin asupra deciziei nu pentru ca ma simt vinovata,ci pentru ca stiu ca nu am de ce sa nu fiu de acord si pt ca m-a intrebat si nu a plecat pe usa);si se intampla sa pot iesi si eu si el sa ramana acasa cu copiii.iar de cand a inceput sa… Citește mai mult

andreea
andreea
13 noiembrie 2013 13:43

Haha la partea cu sentimentul de vinovatie e cam complicat, caci mai avem printre noi si specimene de genul ” ia sa vad eu daca chiar se duce la munte cu băieții ” , si atunci ,cat de pupincurist ai fi tot nu scapi de scai :)) eu mai degraba cred ca nu trebuie sa ne pupe nimeni in cur, trebuie doar sa respectam dorinta celuilalt de evadare si de libertate , bineînțeles cu măsură , si nu va trebui sa ne minta frumos

VreauUltimulLoc
14 noiembrie 2013 10:52

Inteleg perfect ce zici dar nu vreau sa fac asa. Imi repugna ;;)

DNA
DNA
21 noiembrie 2013 10:10

Ba! nu vedeti ca sunteti prosti!? sigur Cocosila a spus asta :)) si deci.. petronelo carevasazica, femeile vor sa fie mintite frumos

petre
petre
2 februarie 2014 12:31

ce de eruditi cu degete cleioase…lasati femeia, mai tudonanilor si paciaurelor,filozofi de una mica:)))

Bogdan Fottescu
Bogdan Fottescu
26 februarie 2014 02:41

De retinut ;)…
In general ai dreptate, dar, generalizările uite ca au cusurul de a nu se potrivi fiecăruia!

Momolu
Momolu
26 februarie 2014 10:27

O fi misto, insa nu iese fum fara foc. Nevoia de apreciere si afectiune e legata de relatia cu tatal si frustrarile acumulate in contextul constructiei genurilor, respectiv a regimului patriarhal de mii de ani in care femeile au fost (mal)tratate ca sex „slab”. Din pacate acum recoltam rezultatele.

cristi-x
cristi-x
28 februarie 2014 11:49

Daca ar trebui sa fac un mic giumbushluc si un mic teatru pentru a o convinge pe sotie sa IMI DEA VOIE sa plec undeva, as zice „nu, merci, mai bine stau acasa”.
Dar in aceste conditii cat ar mai dura relatia? Raspunsul il ai deja: cam cat a durat si a ta cu sotul tau:)

Damian
Damian
13 martie 2014 17:07
Reply to  cristi-x

Eu nu te compatimesc, ci iti dau dreptate. In spatele cuvintelor sta realitatea superficiala a unei femei imature.

Madalina
Madalina
19 martie 2014 15:37

Eu am ras si-am ras… pentru mine e suficient ca reactia mea instinctiva a fost asta. Am facut greseala sa citesc comentariile …uf, ce oameni tristi pe aici, pe alocuri… ”Urati si prosti… ”

Cand trec prin Brasov, te invit in acvariul meu… la o cafea .. cu bule bule… <3
Vii? :*

vlad
vlad
6 mai 2014 09:22

Mie nu imi pare chiar o gluma. Cred ca in general intr-o relatie trebuie sa eviti pe cit posibil sa spui lucruri care deranjeaza. Daca dai cu paru’ urma ramine si se contabilizeaza…,,totul se plateste,, mai devreme sau mai tirziu. Acum…teoria e corecta dar practica te omoara.

Radu
Radu
6 mai 2014 11:46

Acu am ajuns si eu…hahaha.
Mah, tu inveti masculii cum sa manipuleze bietele femei fara aparare?
O sa creezi niste monstruleti de plush plini de siretenie 🙂

Radu
Radu
6 mai 2014 12:06

Am ris cit pentru toata ziua.
Daca nu pui un buton de like il desenez eu pe ecran 🙂

Gigi
13 septembrie 2014 10:02

”quid pro quo”…dintotdeauna…dar…de ce am impresia ca tot noua ne revine sarcina de a crea atmosfera de armonie…
…pe de alta parte…nu ca as fi impotriva criticilor…dar chiar nu aveti altceva de ”citit” domnilor??? se noteaza multa frustrare in comentariile dumneavoastra…hutzupanilor…!!!
bun punct de vedere Petro…

francisc
francisc
13 septembrie 2014 10:49

Fain textul tau. Zici totusi ca e oarecum gluma… pacat. Uneori trebuie explicat ca „era o gluma” atunci cand efectele nu sunt chiar cele astepatate. In principiu e destul de realist materialul dar din pacate destul de particular. Sunt muuuulte cazurile de femei care oarecum se mira ca nu faci uneori ce face personajul masculin din textul tau si chiar iti da indirect de inteles ca ti-e acceptat si esti chiar invitat la asemenea abordare. Acuma motivele pt asta sunt diverse: poate ea se multumeste cu putin, poate ea traieste dupa cum s-a impamantenit traditia (uneori nesanatoasa), poate si ea… Citește mai mult

francisc
francisc
13 septembrie 2014 10:53
Reply to  francisc

scuze pt tastarile uneori gresite sunt facute pe tel

francisc
francisc
13 septembrie 2014 12:27
Reply to  Petronela

Satira satira, dar ai vazut cu cata patima au loc dezbateri pe tema postului tau. De aceea am si zis ca ar trebui un „va urma” probabil la fel de fain 🙂

Constantin Constantinescu
Constantin Constantinescu
13 septembrie 2014 10:55

Buna dimineata! M-am culcat pe la 5 am. Am facut o cafea, si citesc si recitesc ce ai scris cu 10 luni in urma si ai „repostat”. Sa comentez? Stiu: o sa spui nu, dar esti curioasa. Daca spui da, promit sa folosesc umorul si inteligenta. Mi-a placut ce ai spus, mi-au placut si revenirile tale. Vrei?

Razvan
Razvan
13 septembrie 2014 11:07

SUPERB !!!
Prima femeie care recunoaste ca ii place sa fie mintita ! 🙂

Violeta
Violeta
13 septembrie 2014 11:31
Reply to  Razvan

Am avut un iubit ,acum vreo 7-8 ani.Intre timp,a murit…A reusit sa se sinucida,cu bautura si tigari…El era tot ce se poate mai nepotrivit pentru situatia mea de-atunci.pentru imaginea mea…Il uram ,din cauza ca ma subjugase total si-l amenintam ca ,intr-o buna zi, voi avea puterea sa-l parasesc.
Arma lui secreta?Facea dragoste dumnezeieste….

Razvan
Razvan
13 septembrie 2014 11:39
Reply to  Violeta

Vio, comentariu nu s-a vrut a fi reply la ce am scris eu ! 🙂

Marius
Marius
13 septembrie 2014 11:43

Multi baietei confuzi pe meleagurile carpato-danubiano-pontice :p aveti noroc de paritatea demografica scazuta si ‘spalarea de creiere’ mioritica, altfel nu pupati toata viata un cur de femeie :))) Bravo Petros, ca bine le zici!!!

Razvan
Razvan
13 septembrie 2014 13:49

O alta „poveste” construita pe o idee a femeilor cat se poate de falsa. Atat de falsa incat a generat si un banc….”Doi prieteni discutand….unul zice…Stii de ce mimeaza orgasmul femeile cand fac sex cu noi? Nu…….Isi inchipuie ca noua ne pasa! ” O culegere despre „Ce vor femeile” la fel ca multe altele de acest gen in care se vorbeste numai despre ce vor ele si mai nimic despre ce pot oferi….daaa…..un zambet de satisfactie al femeii iubite :))))……de un trag concluzia ca femeile stiu ca si barbatii pot avea sentimente si cu asta ne santajeaza…….well, guys, atata timp… Citește mai mult

Marius
Marius
16 septembrie 2014 20:17
Reply to  Razvan

Te citesc, Razvan si devin lesbian :)))

Laura
Laura
13 septembrie 2014 15:48

🙂

Laura
Laura
13 septembrie 2014 15:50

Pentru toți cei care nu au înțeles nimic din acest articol:
Exista in lume doua tipuri de oameni: cei care înțeleg ca exista doua tipuri de oameni si cei care…NU înțeleg. Va veți da seama din care categorie faceți parte….sau nu!

Mihai
Mihai
13 septembrie 2014 17:06

Imi amintesc ca in ultimul comentariu pe care l-am scris la adresa unui text de-al tau era vorba despre misogini/misoginism.
Recitind acum textul asta mi se pare cel mai misogin text al tau…Asta ti-o spune un feminist convins.
Paradoxal insa , cumva e veridic si are sens. Si atunci m-am intrebat :oare au si misoginii pe undeva dreptate?

Buddha
Buddha
13 septembrie 2014 21:03

Nu voi mai intra inapoi sa vad ce mi-ai raspuns. Dar am sa te intreb, ne mai mintim mult ca ne iubim? Cam asta am inteles eu din ce ai scris. Barbatul trebuie sa vrajeasca femeia, iar femeia trebuie sa raspunda doar la vrajeli. Mi se pare un pic cam …. fara cuvinte. Cand o sa traim si noi si voi in realitate si totul sa fie frumos? Si de ce inveti barbatii sa vrajeasca femeile? nu inteleg. Iti place sa stii ca esti mintita ca totul este frumos? Ori este frumos, fara reguli, teorie, ori nu este si basta.… Citește mai mult

Buddha
Buddha
13 septembrie 2014 21:54
Reply to  Buddha

Am mai citit despre tine, ti-am ascultat filmuletul de pe youtube cu hani. M-ai determinat sa mai intru sa verific 🙂

Razvan
Razvan
15 septembrie 2014 09:27
Reply to  Petronela

Petronela, din cate vad eu, mai nimeni nu a sesizat „ironia” sau ” umorul” din textul publicat initial. Ba chiar a fost perceput ca un text formator de opinie. Esti pe un spatiu public, chiar daca este spatiul creat de tine. Esti urmarita, citita, si de persoane tinere care nu au inca o opinie formata despre cum ar trebui sa fie sau nu o femeie sau un barbat. Te rog frumos, ca sa nu mor si eu…prost….arata-mi de unde ar reiesi ca trebuie sa radem la acest text. Sau nu mai incerca sa dregi busuiocul.

Mihai
Mihai
15 septembrie 2014 10:58
Reply to  Razvan

@Razvan si altii care „nu au priceput autoironia”: eu unul si cred ca si altii au zambit la textul asta si si-au zis „bai nene chiar are dreptate, daca as proceda asa cu nevasta-mea chiar ar functiona”. este autoironic pt ca-l scrie o femeie care prezinta situatia nu ca fiind ideala ci din contra , prin prisma slabiciunii feminine asumate. cum ar trebui noi barbatii sa „luam” textul asta? pai simplu , nimeni nu e perfect. asa cum tu ai defectele tale, fluturii tai asa si ea are un fix: SA-I ARATI ca-ti pasa.Despre asta e vorba.Tie iti pasa ,… Citește mai mult

Razvan
Razvan
15 septembrie 2014 12:51
Reply to  Razvan

Spatiul e al tau, dar e public. La fel ca un restaurant, sau un club , sau un hotel sau ….sau….acolo e proprietatea privata a cuiva, dar pentru ca e un spatiu public respecta niste reguli. La fel si aici, postezi ceva ce poate vedea toata lumea, fi pregatita si pentru opinii diferite. Si pentru Mihai….ma repet….arata-mi unde este autoironia…in text…. Eu vad in ” Bărbaţii traiesc colportând mituri despre femei. Sunt cu toţii convinşi ca trăim reale sentimente ca teama de abandon, grija de a rămâne nemaritate, frica perpetuă ca atunci cand pleaca de langa noi se duc la… Citește mai mult

Razvan
Razvan
17 septembrie 2014 10:59
Reply to  Razvan

Hai mai Petronela! Zau, te credeam mai buna decat atat. umorul si ironiile nu se explica….pai asa orice nativ din ghetourile din sectorul 5 arunca cu rahat pe tine si restul rad de se caca pe ei…si ei numesc aia umor….ok, e umor. dar de proasta calitate….umorul e menit sa scoata un zambet, ironia e menita sa te faca sa reflectezi….chestia aceea cu „umorul si ironia le intelegi sau nu” e folosita de obicei cand scoti o gluma proasta….si ii faci pe ceilalti prosti ca nu o inteleg, tu punandu-te undeva intr-o pozitie „safe” deasupra tuturor :)….am luat si am… Citește mai mult

Angela
Angela
15 iunie 2015 12:03
Reply to  Razvan

Razvan, foarte multi (majoritatea) au sesizat ironia, au zambit, le-a placut si au trecut la un alt articol sa mai zambeasca putin (sau, in alte cazuri, sa verse o lacrima – pentru ca articolele Petronelei trezesc tot felul de sentimente). Vad ca ai multe de spus, insa m-ai pierdut de la primele cuvinte. De ce nu scrii pe blogul tau daca tot ai atatea de spus???? Stiu de ce, ai fi singurul tau cititor…

valentina
valentina
14 septembrie 2014 04:57

cu totii o mai comitem!

Unda
Unda
14 septembrie 2014 08:49

Da, imi place sa fiu pupata in … . Da, si lui îi place. Dar îmi place si faptul ca-mi spune „iubibi, ma duc si eu la munte cu baietii”. Si-mi place ca si eu îi spun lui „ma ies cu fetele la o cafea”. Si asa mi se pare firesc, sa avem fiecare spatiul nostru, pentru care sa nu trebuiasca sa jucam piese de teatru si sa facem scenarii, sau exercitii de logica de tipul „if … then”. Si cred ca asa e normal.

Mihai
Mihai
15 septembrie 2014 16:37

Razvan, vad ca ai nuantat un pic ironic termenii …eu folosisem „nevasta” tu , „sotie”. Uite fac si eu o gluma daca imi permiti si il citez pe G.B. Shaw : ” Dacă te căsătoreşti din dragoste devii bărbat şi nevastă; când te căsătoreşti din comoditate, domn şi doamnă, iar din motive materiale soţ şi soţie. Eşti iubit de nevastă, apărat de doamnă şi suportat de soţie. Nevasta are în grija ei gospodăria, doamna casa, iar soţia banii. Bărbatul bolnav este îngrijit de nevastă, vizitat de doamnă, iar soţia se interesează de starea lui. Când murim, nevasta ne plânge, doamna… Citește mai mult

Razvan
Razvan
17 septembrie 2014 11:47
Reply to  Mihai

Mihai, ma bucur ca esti un om cult si-l citezi pe Bernard Show…ii imbratisezi parerile, le imbratisezi si pe ale Petrei…..e nemaipomenit asa….sunt retete universale, aproape religii, altfel decat asa nu se poate….Uite ca eu nu emit citate…..am parerile mele, la fel ca si Petra. Pe care o respect, ii respect si opiniile ….cu care imi permiti sa nu fiu de acord? Vad ca eu continui sa „atac” ideea din postare iar raspunsurile vin un pic la persoana 😉 Aaaaa…si nu te supara cand citesti afirmatiile de mai sus…..sunt la fel ca ale Petrei…..umor fin si autoironie 😉 Aaaaaa….ce prost… Citește mai mult

Mihai
Mihai
17 septembrie 2014 12:44

da ,ai dreptate , s-o lasam asa cum a cazut, probabil ai si tu dreptate vorbesti prin prisma experientei tale , dreptatea e de obicei undeva la mijloc. de multe ori nu sunt de acord cu ideile Petrei si de obicei atunci nu fac comentarii pt ca mi se pare absurd sa intri cu cineva in vorba numai ca sa-i spui ca nu esti de acord cu el ,…. in fine . am rezonat cu ideea Petrei din acest text pt ca m-am regasit in el. ca tu nu te-ai regasit ,inteleg, dar asta nu inseamna ca unul din noi… Citește mai mult

Razvan
Razvan
17 septembrie 2014 14:13
Reply to  Mihai

Offff……Mihai…….am zis ca nu mai comentez, ca nu ma replic….Nu am luat nimic in „nume personal”….pur si simplu totul porneste de la felul in care este scris acest text…..zici ca este un postulat. „Bărbaţii traiesc colportând mituri despre femei. Sunt cu toţii convinşi….” Aici nu apar exprimari ca: „eu cred ca” sau macar „majoritatea barbatilor traiesc”…..de asta zic ca nu-mi pare….umoristic si autoironic si chiar nu m-as fi „sesizat” citind acest „postulat” daca in urma unor „critici” pe el nu ar fi fost apoi „imbracat” in text umoristic sau auto ironic sau….. Pur si simplu mi-a parut ca persoana emitenta… Citește mai mult

Cafia
Cafia
23 ianuarie 2015 09:08

Răzvan – nici o femeie cu scaun la cap nu vrea să aibă un fătălău în casă – mamiii, îmi dai voie să …. – bleah! textul ăsta este EVIDENT o glumă – cum am dori în secret să fim pupate si ridicate in slavile casniciei.
Adevarul e ca totul e diplomatie si negociere, cerere, cerere, cerere si oferta, cîntarire si selectie a replicilor care să conteze.
personal cred CĂ CĂsnicia e o poveste de adormit copiii

Adrian
Adrian
4 iunie 2015 11:03

Nu inteleg. Tu ii inveti pe barbati sa isi minta prietenele si sa le manipuleze ca sa plece singuri la munte? Cum ar putea sa fie asta atitudinea inteleapta? Ar trebui sa o pacalesc „ca nu plec fara ea” iar apoi sa o lingusesc ca sa nu se supere? Este absurd si ar fi urat din partea mea sa iti urmez sfatul.

cristina
cristina
25 ianuarie 2016 13:13

Cred ca ne luam prea mult în serios.

O admiratoare
O admiratoare
23 februarie 2018 21:48

am zambit. esti o jucausa 😀