20 vs 30-40

85

Sunt si barbati peste 30 de ani liberi ( chiar libertini) ,care nu stau cu mamicile,au apartament, au cariera, stabilitate financiara etc. Din pacate o femeie de 30 de ani nu prea mai are arme sa ii agate. Corpul unei femei de 30 nu e egal cu cel al uneia de 20, sexul cu una de 30 nu se poate compara cu cea de 20 ( rezistenta fizica, disponibilitate pentru “noutati” ,lipsa de complexe ,inhibitii si acel “stiu eu cum sunteti voi barbatii” etc.), cea de 20 de ani se indragosteste mai usor putand fi mai lesne “manipulata” si nu in ultimul rand copii mai sanatosi crescuti de o mamica mai tanara. Tu nu oferi intr-o relatie nimic din ceea ce poate pretui un barbat liber, independent si cu ceva IQ ….Doar stress deoarece incepi sa auzi ticaitul ceasului „biologic”.

Dintre toate pe care mi le-am auzit zilele acestea, post acest text, și doamne, cîtă carne am în frigider care va putrezi neconsumată, că eu sunt vegetariană, comentariul ăsta mi se pare cel mai savuros. Am rîs cu lacrimi. Apoi nu am mai rîs. Adunătura asta de prostii, clișee și mituri false și misogine reflectă gîndirea bărbatului tîmpit, inadecvat, (desigur misogin) și cu ochelari de cal al zilelor noastre.
Prietene, prieteni, o femeie de 30 de ani e de zece ori mai mișto decît una de 20. Eu nu aș mai vrea să am 20, cu niciun preț. Tot ce ai scris acolo este exact invers. (Îmi cer scuze cititoarelor mele tinere, dar vor înțelege ce vreau să zic cînd vor ajunge la vîrsta mea.)

Adică, așa e, corpul unei femei de 30 de ani nu e ca al uneia de 20, mai ales ca al multora de 20 din zilele noastre, umflat de șaorme și celulită. Femeile de 30 de ani, alea cu puțină minte, se îngrijesc, fac sport și mănîncă sănătos. Mă dezbrac oricînd lîngă orice fată de 20 ani. Nu știu cîte vor să se dezbrace alături de mine, însă.
Lipsa de complexe și inhibiții este, din nou, atributul femeii mai coapte, care s-a descoperit pe sine, și-a asumat sexualitatea. La 20 de ani, majoritatea muierilor sunt niște găini. Nici eu nu am făcut excepție. Dar despre maturitate versus tinerețe, voi scrie altădată, într-o dimineață cu mai puțină greață de lume.

Cît despre faptul că una mai tînără poate fi mai ușor manipulată, îmi vin în minte numai interjecții. Cît și faptul că părinții tăi ar fi trebuit să aibă mai multă grijă, să folosească un prezervativ ceva, ca să nu plîngă părinții fetelor de 20 de ani pe care ți-ai propus tu să le manipulezi.
În rest, ai dreptate. Nu am nimic de oferit unui tip mișto. Și acum că mi-ai deschis ochii, mă duc să-mi părăsesc iubitul, că numai un fraierică geamantan stă cu una ca mine, iar mie nu îmi plac fraierii.

(foto care să ilustreze că pînă și Catherine Deneuve era mai mișto coaptă decît în pîrg: Ziarul Metropolis

Abonează-te
Notificare pentru
guest

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
vali
vali
23 octombrie 2014 08:24

La 20 femeia are gust de para verde ,la 30 de piersica zemoasa ,la 40 de para dulcee 😉
Ps:spr sa fiu alaturi si la 50 , 60 …

Gina Bradea
23 octombrie 2014 08:45

La 20 de ani, femeia e copil, miroase-a lapte. La 30 de ani, ooooooooooooooooooo, La femme de 30 ans… e in apogeul frumusetii, e floarea inflorita total. E fructul care da in parg, aromat si parfumat, acum e momentul cel mai propice de cules. E ca sampania fina, care-ti lasa bule pe limba si aroma-n suflet…. La 40 de ani, femeia stie cu adevarat ce vrea, acum devine inteleapta si calma. La 50 de ani? …Nu stiu inca, va povestesc atunci 🙂 . Barbatii? La orice varsta cred ca tot ce zboara se mananca si toate bipedele de sex feminin… Citește mai mult

vali
vali
23 octombrie 2014 12:00
Reply to  Gina Bradea

Nu-s toti barbati asa cum crezii tu ca tot ce zboara se mananca 😉

mihaela
mihaela
23 octombrie 2014 12:39
Reply to  Gina Bradea

Hahahaha, super spus!!! Subscriu!!

cara
cara
23 octombrie 2014 15:36
Reply to  Gina Bradea

Am putea spune ca barbatii chiar evita inteligenta, intrucat ar putea fi deconspirat interesul egoist pe care il au de la bun inceput intr-o relatie sau s-ar vedea prea lesne cat de goi pe dinauntru sunt. O pustoaica de 25 ani nu are experienta vietii care s-o invete sa ” citeasca” printre randuri. Ii poti spune ce baliverne vrei, va fi fascinata, mai ales daca are un nivel hormonal neconsumat cam de mult. E o vorba in popor care spune ” hormonu’ bate neuronu’ ” . Chiar daca per total au parteneri numerosi, asta nu inseamna ca actul sexual in… Citește mai mult

radu adrian
radu adrian
23 octombrie 2014 16:26
Reply to  Gina Bradea

„Pai aia-i desteapta cu adevarat si le taie macaroana din start, nu mai au ce guita!” – scumpa doamna sau domnisoara sa tai „macaroana” unui barbat e grav, daca ati facut asa ceva atunci am lamurit unele lucruri despre dvs.
In al doilea rand daca intalniti barbati care guita va rog sa ma credeti ca nu ati iesit in oras …sunteti intr-o cocina. Cu deosebit respect pentru invataturile dvs…

vali
vali
25 octombrie 2014 08:39
Reply to  Gina Bradea

Si sa-ti mai zic una : cele mai frumoase femei sunt femeile bine f…,cele mai proaste femei sunt pocaitele 🙂

Mare Print
28 octombrie 2014 22:53
Reply to  Gina Bradea

Pustoaice vs Inteligenta???? :))
De cand varsta inseamna inteligenta?

3.14...
3.14...
23 octombrie 2014 08:48

Logica inversata poate-i pare cool. Dar e multe pareri prin tarisoara. Si traume.
La ce se refera initialele IQ? o fi numele de cod… sub acoperire.

vali
vali
23 octombrie 2014 13:03
Reply to  3.14...

3.14 pi repetat sau 3.14 pi continu????

mmaria
23 octombrie 2014 08:53

Catherine este si a fost superba la toate varstele! Cat despre cele imbecilitati citate, no comment

30-ish
30-ish
23 octombrie 2014 09:05

La 20 de ani eram o Lolita care f… tot ce umbla in 2 (hai 3) picioare. Asta voiam atunci, asta cautam, de asta aveam parte. Froid ala de comenta la postarea anterioara e un „fin cunoscator” al copchilelor abia majore (va rog, sesizati ironia). Numai ca mani-pularea se produce pe invers. Tare dăștepți se cred unii…

iuli
iuli
23 octombrie 2014 09:14

acum serios, cine nu a avut de-a face si cu si cu, e foarte putin probabil sa cunoasca avantaje/dezavantaje, practice ma refer, teoria nu-si are locul aici probabil postul facea vs intre o domnisoara foarte bine proportionata si cu capul pe umeri (exista si asa ceva) si o doamna cam nasoala si fara vino-ncoa (si cate nu exista si asa 🙂 ) …. atunci ii dau si eu dreptate respectivului daca vorbim despre aceleasi „calitati” fizice si „decat” varsta e criteriul de departajare, ai mare dreptate, si stii ce, am intalnit femei pe la 35 si, care dau cu mare… Citește mai mult

vali
vali
23 octombrie 2014 11:50
Reply to  Petronela

Femeia ie ca o floare sau ca un fruct depinde cum vezii fructul 😉
Ps uni il mananca altu-ia poate ii place sa -l pastreze sau sal ingrijeqsca sa devin copt si bun …

Ilie
Ilie
23 octombrie 2014 09:42

Inca de la 25 de ani prefer femeia de 30, ( ei bine acum o prefer pe cea de dupa 35… ca ma apropii de 40 ). Atentie, femeia, nu fetita. Sunt fetite trecute de 40 de ani si femei de 25, dar acum vorbim la modul general deci despre majoritate. Nu am inteles niciodata barbatii care prefera fetitele. Ma gandesc ca nu au ce sa ofere unei femei si de aceea se dau la pubere fara experienta de viata. Nu ma refer la experienta sexuala, pentru ca, de cele mai multe ori, tinerele de 20-25 de ani au avut… Citește mai mult

Iulia
Iulia
23 octombrie 2014 10:02
Reply to  Ilie

YES!

andreea
andreea
23 octombrie 2014 10:04

eu cred ca orice varsta e misto. si cea de 20, si cea de 30, si cele de dupa 30.

Raj
Raj
23 octombrie 2014 10:16

Io astept sa scap de andropauza…

G3ordan
G3ordan
23 octombrie 2014 13:02
Reply to  Raj

No, ca bini faci, numa o adevarata fumeie stie sa apreshieze fructu stafidit..

Lucian
Lucian
23 octombrie 2014 10:41

După ce ai spus că treaba cu emanciparea femeii este țeapă, ți-am spus că te iubesc. După textul ăla care ți-a umplut frigiderul(io nu) nu te mai iubesc. M-am luat cu treabă și nu am reușit să scriu acolo la vremea respectivă.
Da acu iar te iubesc!….. Cu o obiecție: alea de 40-50…… nici n-ai idee….. și te pun și la masă.

Amurg
24 octombrie 2014 02:28
Reply to  Lucian

Eu pot sa spun ca fiecare virsta are magia ei in viata sexuala….si este foarte frumos fiindca mai sunt femei si la aceasta virsta dupa 50, chiar si 60 care sunt femei adevarate……doar trebuie descoperite fiindca nu au fost INCA descoperite, din pacate…..de fostii si actualii soti :)….. iar ele doresc in sfirsit sa aibe experiente cit mai erotice si multeeeeeee pina mai traiesc. 🙂 Si apoi sa vezi cum te vor trata pe mai departe…..vei fii ca un rege !!!!

vali
vali
23 octombrie 2014 11:53

Si nu uita uni varbati trateaza femeia bibelou ,alti matura (vai de ele )si uni vor sa le fie alaturi oricand pot si mai ales langa ele (cum isi vede fiecare femeia ie problema lui ) dar nu uita un lucru ca putini stiu sa fie si sa tina partenerul anii de zile 😉

Gina Bradea
23 octombrie 2014 12:04

Vai, Doamneeee!!! Cred ca cel mai tare comentariu la articol este asta.
Citez:
Femeia ie ca o floare sau ca un fruct depinde cum vezii fructul 😉
Ps uni il mananca altu-ia poate ii place sa -l pastreze sau sal ingrijeqsca sa devin copt si bun …
Semnat, unu” Vali

Pai, io no comment 😛

vali
vali
23 octombrie 2014 13:08
Reply to  Gina Bradea

2 femei la numar am intalnit in romania :ce stiu ce vor la nici 25 ani si unde ,restu inca sperantee si vise !!!!
Ps scuze mele celor ce ma vor certa ca am scris mai devreme mancand sau distrugand cuvinte ,eram pe un mini telefon

Oana
Oana
23 octombrie 2014 12:19

Te je t’aime ca bine zici!

ecou
ecou
23 octombrie 2014 12:34

Da, Deneuve era misto indiferent de varsta.
Da, femeia de 30+ ani e mai misto decat aia de 20-si-un-pic. A inceput sa stie ce e important in viata ei, stie care ii sunt atuurile. Si daca are cap stie ca mai poate fi „pisi” doar cativa ani. Cu un singur minus: ceasul biologic. Daca a rezolvat si „problema” asta…pe bune ca e cea mai misto plaja de varsta!

Ozzy Menabit
23 octombrie 2014 12:51

Imi pare o mare tâmpenie ca femeia sa se contrazică cu barbatul pentru frumusețea feminină, sau femeia sa impună modelul de frumos feminin cand de fapt este destinat mai intai bărbaților. Nu ma doare nici in slip ce femei ii plac femeii, eu stiu ce femei imi plac. Si mai este incorect sa-mi compari pe una proasta si urâta la vârsta de 20 ani cu alta desteapta si lady la 30-40 ani. Daca esti proasta la 40 ani sigur ca ai fost proasta si la 20 ani, înțelepciunea este ireversibila. Exista femei urate in tinerețe si care devin mai agreabile… Citește mai mult

vali
vali
25 octombrie 2014 08:42
Reply to  Petronela

Waw , ce prostii ai intalnit

Laura
Laura
23 octombrie 2014 15:04
Reply to  Ozzy Menabit

Domnule Ozzy, toată pledoaria ta este valabilă doar daca poti sa trăiești in permanență cu ochelarii tai colorați pe nas. Sau in experientele tale sa te opresti exact la punctul care-ti place tie si in rest sa îți inventezi un univers imaginar. Căci in viata reala trebuie sa te plasezi si in pantofii (sau chiloții, unde înțeleg ca preferați ) celui de lângă tine, sa-i înțelegi Intențiile si punctul de vedere. Vorbesc din punctul de vedere al unei femei de 30 acum, care la 20 era cu de alde dumneavoastră … Bărbați mai in vârsta. Crede-ma ca a fost doar… Citește mai mult

ecou
ecou
23 octombrie 2014 17:40
Reply to  Laura

Laura, fata, imi pare rau sa te dezamagesc. Barbatii evolueaza. Probabil ca nu intotdeauna in directia pe care o asteapta femeile, dar viata nu e intotdeauna dreapta. Ca si femeile, si barbatii isi mai schimba prioritatile si isi mai rafineaza gusturile. Oamenii, femei sau barbati, pot fi tampiti la orice varsta. E un drept pe care ni l-am castigat la nastere. La fel ca si dreptul de a manipula si de a ne lasa manipulati. Pentru ca, vezi tu, de multe ori o „pisi” e mai transparenta decat o lentila de ochelar in incercarile ei de a profita de barbatul… Citește mai mult

Ilie
Ilie
23 octombrie 2014 17:08
Reply to  Ozzy Menabit

Esti trist, prietene! Nu ai trait inca, daca tu apreciezi o fetita de 20 de ani. In afara de sfarcuri rozalii, nu inteleg ce anume poti gasi atractiv. Fizic intalnesti doar coapse crude, abia iesite din furtuna hormonala adolescentina. Mai descoperi si lipsa de autocunoastere ce presupune invariabil egoism sexual . Sufleteste sunt pustii pentru ca sunt doar niste copile egoiste. Iar mental, dupa cum le-a inzestrat Dumnezeu, insa cu siguranta cu 10-15 ani de cultura in urma femeii de 30. Sunt fara nicio notiune concreta despre barbati, cu exceptia celor cateva prinse din cine stie ce articol cititi in… Citește mai mult

Ina
Ina
23 octombrie 2014 19:49
Reply to  Ilie

Bun, bun de tot! Imi place replica ce-ai dat-o!

LIP
LIP
23 octombrie 2014 21:07
Reply to  Ozzy Menabit

Ozzy, Ozzy, Ozzy… Dupa pseudonim, inca traiesti in amintirile anilor ’90, ale generatiei heavy metal cu video-clipuri focoase si femei-vixen. Newsflash, my friend: si ele au imbatrinit. Ca si tine, de altfel. Nu uita asta. „Exista o speranta mai mare pentru atractivitate, peste 20 ani încă este atractiva pentru un senior de 50-60 ani” – cu fraza asta mi-ai dat foc la izmene. Tu o sa fii atractiv pt ea la 60? Ce faci tu in sensul asta? Pari genul de mascul care isi trateaza femeia ca pe obiect decorativ si jucarie sexuala (2 in 1). Te uiti la animatoarele… Citește mai mult

cat
cat
24 octombrie 2014 10:05
Reply to  Ozzy Menabit

Toate femeile din anturajul meu au peste 30 de ani acum. Si le cunosc dinainte de majorat. Concluzie: toate eram niste proaste in ale vietii la 20 de ani! Asa ca, nene OZZY MEN-A-BIT ( 😉 ) Acum, la 30+, am un fizic mai dragalas decat la 20+ , stiu sa mi-l pun in evidenta cu o toala eleganta, stiu ce-i ala un orgasm si stiu sa ma si bucur de el si de partenerul meu, recunosc un / o tampit(a) din 2-3 fraze spuse/vorbite. Concluzie : continua matale sa compari femeia cu gogosile , ca numai o proasta de… Citește mai mult

fixxxer
fixxxer
23 octombrie 2014 12:54

Si eu care voiam sa trec la Islam ca sa-mi iau una de 14 ani.. M-ai convins, ce mai.

Mihaela
Mihaela
23 octombrie 2014 13:13

Hi, hi, eu am peste 50 si va pot spune cum e! Nu ma dau pe una de 40 , am grija, am acea atitudine aproape aristocratica ce pune cu botul pe labe din start orice mascul necopt dornic de una matura ! Fetelor, nu va speriati de trecerea timpului si, mai ales nu comparati! Fiecare etapa vine cu avantajele si dezavantajele ei, important este ca balanta sa fie pozitiva. Inca ceva : mai sus, aerul este mai rarefiat , nu se adapteaza oricine !

Amurg
24 octombrie 2014 02:43
Reply to  Mihaela

Super …imi place ce spui Mihaela ! Si eu sunt trecut de 52….si parca acel aer este intr-adevar mai rarefiat aici mai la inaltime……si stiu concret ca pe la 60 mai sunt femei bune care INCA asteapta sa fie descoperite. Bafta baieti la pustoaice de 20 ani. Eu ramin la ale mele, cele dupa 40…. 🙂

cat
cat
24 octombrie 2014 10:06
Reply to  Mihaela

Aplaud!

radu adrian
radu adrian
23 octombrie 2014 16:43

„Adunătura asta de prostii, clişee şi mituri false şi misogine reflectă gîndirea bărbatului tîmpit, inadecvat, (desigur misogin) şi cu ochelari de cal al zilelor noastre”. Scumpa domnisoara sau doamna barbatii despre care vorbiti i-ati intalnit dvs in viata, NU toti suntem la fel. Nu degeaba scrieti despre varsta de 30 ani. Se poate s-o fi implinit aceasta varsta dar pe alocuri nu o aveti si chiar demonstrati ca sunteti frustrata. Clar suferiti de misandrism din cele aratate. Am 44 de ani, am un baiat si caut o femei apropiate de varsta mea asa cum o aratati dvs pe post dar… Citește mai mult

Adri
Adri
23 octombrie 2014 16:52

„Sunt si barbati peste 30 de ani liberi ( chiar libertini) ,care nu stau cu mamicile,au apartament, au cariera, stabilitate financiara etc.” Din pacate… au creierul neted

Crina
Crina
23 octombrie 2014 17:48

El de fapt iti sustinea argumentul, in felul lui! Saracu’, mi-e si mila de el…dar si eu sunt din alea trecute de 20 de ani, deci probabil nu-l incalzeste cu absolut nimic.

Mario
Mario
23 octombrie 2014 18:45

Draga Petronela subiectul asta e unul destul de complicat si automat ne duce la „razboiul” dintre femei vs barbati in viata de zi cu zi. Neintelegerea asta e reciproca. Din cate se pare ai fost (des) dezamagita de barbatii pe care i-ai intalnit pana acum, dar de aici pana sa ne bagi pe toti in aceeasi oala … Nu toti viseaza la blonde 20 de ani, cu sanii mari si creier mic (sau posibil deloc), picioare lungi si … fierbinte 24/24. Dimpotriva, eu m-am ferit intotdeauna de acest gen de fata / femeie superficiala care in cel mai bun caz… Citește mai mult

Mario
Mario
24 octombrie 2014 18:07
Reply to  Petronela

Nu am psihanalizat deloc, e doar o constatare. E atat de evident incat de vede de la o posta din articolele si din raspunsurile tale. La fel si faptul ca ai un dinte (daca nu toata gura) impotriva barbatilor 😛 (deh, cel putin a marii majoritati) – constatarea nr. 2.

Mircea Banu
23 octombrie 2014 20:10

Efebofobie

Raj
Raj
23 octombrie 2014 21:10

Ce mai pufae si Caterina asta ! Stie cineva cat tine andropauza ? Cam pe 5 martie iam zis lu nevastamea daca nar fi bine sai fac cadou 1 vibrator de 8 Martie. A zis dispari din fata mea cu prostiile tale. O hi avut viun vibrator deja de care sa nu stiu io ?

Raj
Raj
23 octombrie 2014 21:12

Dnu Mario, locu femeilor ii la cratita ! Din cate garduri sunt in oras, nevastamea thocmai pa lu masa la rupt cand a dat in marsarier. Locu femeelor nui la volan, ci la cratita drai cucar…

Raj
Raj
23 octombrie 2014 21:12

Aveti permis, conduceti, dna Petronela ? Daca da, de ce ?

iuli
iuli
23 octombrie 2014 22:35
Reply to  Raj

vezi ca nu citesti cu atentie … a si zis, iubeste sa conduca 🙂 … acu’ eu zic ca e legala, ca ilegala ar fi mult prea periculoasa 🙂

Raj
Raj
23 octombrie 2014 21:13

Am asa niste draci pa mine ca iar beui o mastica…

Raj
Raj
23 octombrie 2014 21:14

Mastica imi produce asa niste nervi la stomag si la cap…

Iulian
Iulian
23 octombrie 2014 22:45

Eu zic să îți părăsești iubitul și să iți iei o tipa mișto de 30+ ca sa puteți povesti între voi la cină cât de tari și de mișto sunt gagicile de 30+ )))))). Până atunci crede pe cuvânt de “bărbat” ca 90 % din “mulpreaminunatele” făpturi singure de 30+ sunt pline de complexe și sechele în urma unor experiențe nefericite. Într-un cuvânt sunt bătrâne rău de tot da….rău nu așa… asta dacă nu sunt fete mari ce încă îl mai așteaptă pe Făt-Frumos “descalecătorul” sa le ducă la altar mai întâi. La categoria mea de 20+ , 50% sunt… Citește mai mult

Ram1
Ram1
24 octombrie 2014 09:42
Reply to  Iulian

Pai cum ai putea sa cunosti o femeie de 30+, frumoasa si stilata cu asemenea discurs? Iti dai seama ca procentul ala de 10% nici macar nu se uita la tine…ca vorba ceea una de 30+ stie exact ce vrea, stie ca cel mai misto orgasm sexual se obtine folosindu-se imaginatia…lucru pe care tu
clar nu i l-ai putea stimula. Pe principiul ‘mata care nu ajunge la slanina zice ca pute ‘, discursul tau denota o atitudine sanatoasa:)

Iulian
Iulian
24 octombrie 2014 14:49
Reply to  Ram1

@RAM1 O să te dezamăgesc puțin . Da, există femei de 40+ absolut superbe. Chiar am cunoscut una care prin felul ei de a fi (spontaneitate,bun gust, simț al umorului etc) mă făcea în permanență să uit vîrsta ei reală și să fiu îndrăgostit până peste urechi de ea. Din păcate procentul la 40+ e de maxim 1 la sută. În mod sigur sunt tipe superbe si la 50+,60+ (a se vedea fotografiile postului) dar eu nu le-am întalnit (presupun că nu ne învârtim în aceleași cercuri). În continuare o sa susțin ca 20+ e mult peste 30+…. Am chiar… Citește mai mult

Ram1
Ram1
24 octombrie 2014 17:11
Reply to  Iulian

Adevarat:)…nimic mai nasol sfarcuri roz si coapse fragede:)..behhh…cui i-ar placea???
Serios acum…iti zic doar atat…frumusetea femeii e data de un cumul de factori, cum de altfel am vazut ca stii si tu dupa descrierea femeii de 40+:). Relax… nu intri in targetul celor femeilor frumoase 30+…Sfatul meu e simplu. Tine-o tot asa! Si bafta la vanatoare de PISIci!…
tocmai de aia am zis ca atitudinea ta e una sanatoasa…te fereste de migrene:)

Iulian
Iulian
24 octombrie 2014 18:20
Reply to  Ram1

Îmi place cum gândești :). Da, în esența o femeie la fel ca și un bărbat e un cocktail (care îți place sau nu, indiferent de ingrediente -vârstă/ cultură/stil/IQ). Dacă ai 30+ o să îți dau câteva sfaturi ca să nu îți rămân dator. Nu sări din chiloți după o cafea și o discuție spumoasă. Arată că ești pe speed 😀 (nici astea mici nu sar chiar așa de repede). Nu deveni teritorială !!! ( prietenele vechi de aceeași vârsta care mai trec pe la o cafea pot fi îndepărtate dar cu regrete…). 20+ consideră „băbăciuni” tipele 30+ și nici… Citește mai mult

Ilie
Ilie
27 octombrie 2014 14:00
Reply to  Iulian

Prietene, daca o femeie de 30+ ti-a zis ca are migrene, inseamna ca esti un amant execrabil. Femeile ating maturitatea sexuala dupa 30 de ani. Acesta este si motivul pentru care multe din ele cunosc orgasmul dupa acea varsta. Placerea devine mult mai intensa. Implicit, nicio femeie de 30+ nu ar refuza un act sexual pentru o migrena. Femeia adevarata refuza ce este prost, ia doar ceea ce este bun. Daca esti un amant bun, niciodata femeia nu va refuza o partida de sex ( dragoste ) pentru o migrena. Dimpotriva, poate scapa de migrena reala, printr-o buna partida de… Citește mai mult

Iulian
Iulian
31 octombrie 2014 16:45
Reply to  Ilie

1.Gustibus non disputandum
2.Nu suntem prieteni

Iulian
Iulian
24 octombrie 2014 14:49
Reply to  Petronela

Casa ta, regulile tale. M-am bucurat degeaba… Uffff!!!!!!

Doar1Om
Doar1Om
23 octombrie 2014 23:18

Femeile de 30 de ani, la fel ca si cele de 20, au farmecul lor… competitia intre cele doua grupe de varsta e in capul femeilor mai mult decat in cel al barbatilor care stiu ce vor… Imi plac femeile… si cele de 20 si cele de 30, dar nu m-as insura cu una de 20… E mai usor de manipulat o femeie tanara? Sigur ca da, dar si un barbat tanar e la fel, deci… trageti voi ce concluzie vreti… Dar, avand in vedere ca abia am divortat, s-ar putea sa intru in categoria aceea cu mucosii care nu… Citește mai mult

ecou
ecou
24 octombrie 2014 11:17
Reply to  Doar1Om

Oh, yeah! (ca nu pot da like 😀 )

Mare Print
23 octombrie 2014 23:25

@IULIAN
ai majoritar dreptate, femeile nu sunt ca vinul, desi, pana la un punct, te ametesc indiferent de vechime.

Iulian
Iulian
24 octombrie 2014 22:39
Reply to  Mare Print

@MARE PRINT – Mulțumesc pentru mesaj . Începusem să cred că pe aici nu mai gândește nimeni ca mine .Plus ca am fost pus la colț de autoare ca un copil ce a facut răutați… Se pare că nici autoarea, nici restul oripilaților sau oripilatelor de aici nu s-au mai culcat de multișor cu o femeie tânără. Se compară automat când spun 20 de ani cu amintirile lor despre propria persoană la 20 de ani captive în educația cretină și rigidă a părinților crescuți în epoca comunistă. Total greșit !!! Lucrurile stau cu totul altfel….

Lore
Lore
24 octombrie 2014 10:32

Petro,
Tzoalele jos si eu, la 34, oricand pe langa oricine. 20?25? Been there, dar ca acum de bine in pielea mea nu m-am simtit nicicand. Te pup, pustoaico! 😉

Iulian
Iulian
26 octombrie 2014 09:36
Reply to  Lore

Poate nu ai fost atenta ….Nu era vorba doar de țoale …E diferența evidentă între „nu îmi place să ma ții de cap” și un deepthroat bine făcut. Diferența între două generații crescute diferit .

Mirona
24 octombrie 2014 12:10

Bietul om! Nici nu stie ce pierde… Cat despre ceasul biologic care ticaie, am noutati pentru el: si lor le ticaie! Am exemplul clar la mine in familie: trecuti de 30 amandoi, lui i-a ticait, mie nu. Numai ca eu am ajuns gravida, nu el. :))
Cred ca la 30 ne asumam mai bine propria persoana si ceea ce suntem. La 20 inca traim sub constrangerile societatii. Iar un barbat care gandeste asa, asta merita: o tipa care traieste dupa norme sociale, ca nici el nu-i departe.

Mirona
24 octombrie 2014 12:11

P.S. Am primit mai multe propuneri indecente dupa ce am trecut de 30, decat am primit in cei 10 ani cat am avut 20. :)))

rem
rem
24 octombrie 2014 14:07

wow, ce de comentarii. parerea mea: Barbatii sunt imaturi (sunt unul …mno…) la 20 de ani cauta fetiscane, pt ca asta e nivelul frate…nu te duce capul mai mult, te intereseaza cantitatea ca esti…la inceput. Dar o data cu timpul ne cresc si noua pretentiile. Aici intervin femeile de 30+, mamaaa cata caliate. da calitate, de asta nu o sa imi insel sotia ever, ca ofera calitate! si inca o treaba cu o femeie de 30 de ani, ajungi la orgasm si tu si ea…adica nu esti frustrat (in cazul ca iti pasa) ca consoarta nu are orgasm. Doamne feri… Citește mai mult

Ripe&Sweet
Ripe&Sweet
24 octombrie 2014 19:52

Nu e competitie intre grupe de virsta. E o chestiune de preferinta personala, la urma urmei – ca sa fim politic corecti. Dar ma intreb daca un barbat de 40 de ani isi duce Pitzi’-de-22 la petrecerea companiei la care lucreaza? sau la evenimente in familie? unde ea (potential) broscareste ceva despre idolul ei Rapunzel sau cum, in sfarsit a auzit de trupa lui favorita – de la EL – pt ca ea nu era nascuta in ’92 cind era in topuri. Daca e vreun pierde-vara prin baruri de 2 bani, o Pitzi’-de-22 merge chiar foarte bine. Nu sint astia… Citește mai mult

Ram
Ram
24 octombrie 2014 20:18

atatea perechi de ochelari de cal mai rar imi imaginez o strada plina de caluti purtandu-i si nevazand niciunul altceva decat propria realitate calutul cititor na ja, vorba neamtului raj? eu nu beau. mi a parut mereu absurd. m-am maturizat , poate, prea devreme. atat de, incat ma uitam la ceilalti cum beaufumeazachestii si imi parea aberanti am fost puternic ca am dat capete in gura daca am fost luat la misto si mi-am castigat linistea/singuratatea? aveam mai mult miez daca gustam si eu din fructele alea? dunno dar am deprins felul asta de a observa necontenit eu, observatorul heh… Citește mai mult

Ram
Ram
24 octombrie 2014 20:20

in ziua in care oamenii vor incepe sa relativizeze mai mult si sa generalizeze tot mai putin, vom avea un pamant mai hm
raj, tie iti zic

Alexandra
Alexandra
28 octombrie 2014 11:16
Reply to  Ram

In sfarsit un om obiectiv. Real. Bun!

marius
marius
25 octombrie 2014 16:31

Atata men bashing in comentarii din partea femeilor…usor trist zic eu

Alexandra
Alexandra
28 octombrie 2014 11:15

Se spune (studii, s-ar zice) ca baietilor de 14-16 le plac fetele de 20 de ani.
Baietilor de 20 de ani, le plac, evident, fetele de 20 de ani.
Barbatii de 30 de ani intorc capul dupa fete de 20 de ani, pe cand cei de 40 + sunt interesati tot de fete de 20 de ani. Si nu in ultimul rand orice barbat fie el cat de invarsta, va prefera mereu o fata de 20 de ani, indiferent de alte optiuni.

Johnny Bravo
Johnny Bravo
30 octombrie 2014 11:50
Reply to  Alexandra

Sunt frumoase, nu zic, la 20, dar daca vrei si niste conversatie la nivelul tau de barbat destept de vreo 35 de ani cam risti sa te polictisesti. Si daca nu vrei asta, antunci nu ar trebui sa fii interesant pentru femeia in numele careia vorbeste Petronela.
semnat: Barbat de 38.

anonim evident
anonim evident
28 octombrie 2014 12:59

„Mă dezbrac oricînd lîngă orice fată de 20 ani.” jur ca nu as rata momentul asta (daca s-ar putea intampla vrodata) pentru nimic in lume. as si plati sa vad cum ii cade fatza la o pitzipoank de 20jdeani cand materia buna iese la inaintare :d

Johnny Bravo
Johnny Bravo
30 octombrie 2014 11:46

Barbat, aproape 39, perfect de acord cu tine. Femeile de 30 sunt cele mai misto, arata bine, sunt amuzante, nu te freaca la cap cu prostii, ca si alea de 20, nu trebuie sa le educi, iar sexul cu ele… mmmm. Eu sunt semi-insurat de curand (adica am o relatie ultra-stabila si pentru prima data nu caut ocazii sa calc stramb si nici nu imbratisez ocaziile care vin ele la mine). Dar da, pana sa ajung la stadiul asta, am fost un imprastiat. Unul sharmant: aratos, vesel, cu umor, empatic.. dar pierde vara. Iar daca acum m-as apuca sa prostesc… Citește mai mult

alunelu
alunelu
31 octombrie 2014 10:57

Ca sa nu scap ocazia sa imi dau si io cu parerea. Fizic vorbind intre una de 20 si una de 30 nu-i mare diferenta, dupa 35-40 cam ie… dar la 20 sunt cu adevarat necoapte sus si ca orice fiinta tinara vor multe si pe toate daca se poate..
O femeie de 30 si… e totusi cea mai adevarata, cred eu. Acuma faptul ca am trecut o buna parte de viata si sunt peste 40 ma face sa nu pot da verdicte.

O admiratoare
O admiratoare
20 martie 2018 17:11

si pentru mine personal, varsta ceva mai inaintata are un farmec aparte, pe care il prefer oricand, il gasesc atractiv. dar sunt cazuri si cazuri, oameni si oameni, gusturi si gusturi, nu e vreun concurs.
iar cei cu afirmatii tampite au fost, sunt si vor mai fi. nu merita risita pe ei pretioasa energie, ca relevanta lor e zero, zic. 🙂